Helmut Aalborg

Private arrangementer

Privat arrangement på Helmut

Lad os danne rammerne om jeres særlige dag

Hos Helmut elsker vi fester, og uanset om du skal fejre fødselsdag, barnedåb, bryllup eller noget helt fjerde, kan du gøre det hos os. Vores smukke lokaler i den gamle bankbygning på Boulevarden rummer op til 130 siddende gæster, og her vil vores dygtige personale sørge for smilende betjening og opmærksomhed på jeres behov, så I bare kan slappe af og nyde hinandens selskab i denne særlige anledning.

Vi kan imødekomme de fleste forespørgsler, hvad angår aftenmenu, og vi kan op- og nedjustere i vores madløsninger, så det passer lige netop jer. Læs om vores aftenkoncept inklusiv drikkevarer lige her eller kontakt os her for at høre mere om mulighederne for et arrangement med afsæt i jeres ønsker.

Skal dit arrangement foregå i dagstimerne, kan du fra fredag til søndag opleve vores store brunchbuffet, som er inklusiv drikkevarer ad libitum .

20240621-22
Skærmbillede 2024-09-03 kl. 13.38.29

Brunch & bobler

Vores populære brunchbuffet er et oplagt valg, når du vil forkæle dine gæster, og samtidig kunne nyde dagen sammen med dine nærmeste – helt uden besvær.

Læs mere om vores brunch her

En aften på Helmut

Invitér dine gæster på en aften med forkælelse fra start til slut.

Vores aftenkoncept byder på velkomstdrink, sæsonbestemt menu, fri øl, vand & vin samt og mulighed for fri cocktailbar ved tilvalg. Læs mere her

Skærmbillede 2024-10-29 kl. 14.20.26
Skærmbillede 2024-10-29 kl. 14.19.43

Mulighed for privat lokale

Er I et selskab på mellem 25 og 34 personer, er det muligt at leje ’Glasburet’, som er et separat lokale der kan lukkes af. Glasburet er ideelt til jer, der ønsker en festlig dag i smukke omgivelser, men i lidt mere private rammer. Kontakt os her og hør mere om mulighederne til dit næste arrangement.

Holder du festen derhjemme? Så lad os komme til dig – læs mere om vores cocktailbar ud-af-huset lige her

Skærmbillede 2024-10-08 kl. 13.10.26

Barnedåb & brunchbuffet

Skal du holde barnedåb i Aalborg? Slip for besværet og hold den hos os – så sørger vi for lækker mad og god service i smukke omgivelser, så I kan nyde dagen sammen.

En barnedåb er nemlig en særlig begivenhed, der fortjener at blive fejret med stil og kærlighed. Vores overdådige brunchbuffet er den perfekte måde at samle dine kære og fejre den lille ny i jeres liv på en afslappet og festlig måde. I har naturligvis mulighed for at sætte et personligt præg på dagen ved at pynte op som I ønsker, så dagen kan blive endnu mere festlig.

Vores brunchbuffet rummer noget for hele familien – og er inklusiv drikkevarer ad libitum, herunder bobler, specialkaffe, te, juice og meget mere.

Læs mere og se priser her

For forespørgsler på booking, kontakt os her

Aftenarrangement

Skal du fejre fødselsdag, kobberbryllup eller noget helt tredje? Uanset anledningen, kan Helmut danne rammerne om den særlige dag.

Hos os kan du vælge vores pakkeløsninger, der inkluderer velkomstdrink, sæsonbestemt menu, øl, vand & vin ad libitum samt fri cocktailbar ved tilvalg – eller vi kan sammensætte en løsning ud fra lige netop dine ønsker til aftenen.

Læs mere om vores aftenkoncept lige her eller kontakt os her for at høre mere om mulighederne for en skræddersyet løsning.

Skærmbillede 2024-10-29 kl. 12.58.27
Skærmbillede 2024-10-29 kl. 12.54.24

Cocktailkursus i Aalborg

Et cocktailkursus er en sjov og uhøjtidelig aktivitet, der sætter en festlig stemning for dagen. Uanset om I skal holde polterabend, fødselsdag eller bare leder efter en hyggelig aktivitet sammen, er et cocktailkursus hos Helmut en oplagt idé.

Vores dygtige bartendere vil lære jer at lave tre af vores klassiske Helmut cocktails – og I får selvfølgelig lov til at nyde dem efterfølgende. Et cocktailkursus vil typisk foregå udenfor vores normale åbningstid i tidsrummet 16:00-18:00, så I har rig mulighed for at nyde oplevelsen og hinandens selskab i en mere privat atmosfære. Kontakt os her for at booke cocktailkursus.

Varighed: ca. 2 timer afhængigt af deltagerantal.

Pris: 350 pr. person. ved minimum 16 deltagere.

Scroll to Top